„Vrátili cestujúcich na železnicu“, „RegioJet porazil štát“ - to sú titulky z novín v týchto dňoch. Pred rokom prvý súkromný prepravca začal svoju činnosť na trati Bratislava - Komárno. Takmer 1,25 mil. pasažierov, čo je dvojtretinový nárast oproti roku 2011, neporovnateľne vyššia kultúra cestovania, výhodnejšie cestovné, odbremenenie automobilovej dopravy na frekventovanom úseku medzi Bratislavou a Dunajskou Stredou – to sú hlavné benefity rozhodnutia, ktoré som podpísal na konci roku 2010 a pre ktoré ma vtedy exminister Vážny tvrdo a neoprávnene kritizoval. Zmluva medzi štátom a RegioJetom bola podpísaná na obdobie do roku 2020. A to všetko prinieslo zároveň zníženie dotácie o takmer 1 € na vlakokilometer zo strany štátu. Investícia je zisková, predtým tu štátny prepravca generoval stratu, a to pri vyššej dotácii...